tisdag 6 maj 2014

Min vårgarderob



Våren för mig går i grön och gult i olika nyanser men några plagg som bryter av. Färgerna blir kraftigare ju längre våren går.

Jag lyckades bara sy två av mina plagg och köpa en kofta av min vårplan. Ett plagg till när nästan klart och ett UFO som inte var med i planen är nästan tillfixat. Kjolen har jag knappt använt då den inte riktigt blev jag. Klänningen och koftan är båda välanvända.

Jag packade undan de plaggen som bara är vinterplagg i en låda i början av april och de som hör hemma i flera årstiden men inte våren i en annan. Jag plockade samtidigt upp allt som passar till våren.

Under rensa utmaningen i februari rensade jag bort en hel del accessoarer och kläder. Jag har bara kvar de jag faktiskt använder.

Accessoarer 



Överdelar












Underdelar



 


Koftor




Klänningar








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar