söndag 14 september 2014

Barabicu

Ett ställe som man kan boka bord hos online, det gillar jag. Däremot gillar jag varken sol i ögonen pga att de inte drar ner markisen eller hög ljudnivå pga att inredningen ska vara coolt i stål

Jag och några till valde krabbtaco till förrätt. Förrätterna vara stora portioner och jag gav bort min ena taco för att orka äta något mer och för att jag inte tyckte den var särskilt god. Krabbköttet smakade inte helt färskt, koriandern gav en parfymerad ton och det var starkt utan att vara smakrikt.


Den grillade salladen och bearnaisesåsen var god. Köttet var helt okej men inte av högsta kvalité. Märg tycker jag inte om.  Mina kollegor som valde långkok istället var nöjdare med sitt kött. En trea blir det här.


En efterrätt med smultron får mig att välja den direkt. Smultronparfaiten var jättegod, även tillbehören var klart goda. En solklar fyra!

Som helhet ger jag Baribicu en trea men helst skulle jag gå till deras uteservering för ett glas bubbel och en efterrätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar