söndag 14 september 2014

Resturang Chilli

Det var en månad sen vi var på Chilli och åt men jag har inte kommit mig för att blogga om det. Det var ett kärt återbesök för de flesta av oss

Precis som namnet antyder innehåller det mesta av maten chilli. Det finns flera milda alternativ, men de är lite få för en fegis som mig.

De flesta av oss valde vårrullar till förrätt. De var knapriga och smakrika och det var lagom mycket sting i såsen. Helt klart en fyra.

Till varmrätt valde jag en av de två milda kycklingrätterna, friterad citronmarinerad kyckling. Den var lite torr men alla tillbehören var jättegoda och det var en stor portion. Den får en trea av mig.

Tryffeltårtan var mycket god men hallonlikören kändes inte tyvärr. Här velar jag mellan en trea och en fyra.

På det hela taget får Chilli en fyra för den goda och snygga maten och den trevliga personalen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar